PRZYKŁADOWE MENU

Śniadanie

Pełnoziarniste tosty z domowym guacamole i chrupiacymi warzywami

II Śniadanie

Daktylowo-nerkowcowe "kulki mocy"

Obiad

Wege gołąbki z farszem gryczano-soczewicowym w sosie pomidorowym

Podwieczorek

Warzywa parowane z ziarnami dyni oraz sosem z suszonych pomidorów i bazyli

Kolacja

Krem z białych warzyw z pasta tahini

DIETA WEGAŃSKA

Dieta zrównoważona złożona jest z białek, tłuszczów i węglowodanów. Zawiera ona określone proporcje składników odżywczych, wykorzystywanych do produkcji energii, wzrostu i procesów naprawczych. Posiłki zawierają odpowiednią ilość wszystkich niezbędnych składników odżywczych, zalecaną porcję warzyw i owoców.

Dieta zrównoważona złożona jest z białek, tłuszczów i węglowodanów. Zawiera ona określone proporcje składników odżywczych, wykorzystywanych do produkcji energii, wzrostu i procesów naprawczych. Posiłki zawierają odpowiednią ilość wszystkich niezbędnych składników odżywczych, zalecaną porcję warzyw i owoców.
Ograniczyliśmy w nich udział soli i cukru, a wzbogaciliśmy je o naturalny błonnik i wapń, witaminy naturalnego pochodzenia oraz mikro- i makroelementy.

Dieta ta bazuje na zróżnicowanych produktach żywnościowych i jest opracowana w oparciu o piramidę zdrowego żywienia polskiego Instytutu Żywności i Żywienia.

W zależności od płci, wieku, wzrostu, aktualnej masy ciała, stopnia aktywności fizycznej i przede wszystkim obranego celu, zaproponujemy Ci odpowiednią kaloryczność diety. Odpowiednio skonfigurowany program pomoże Ci pozbyć się zbędnych kilogramów, wyrzeźbić ciało lub utrzymać obecną wagę, jedząc zdrowo i racjonalnie, polepszając Twoje samopoczucie i koncentrację.