JAK MOGĘ ZAMÓWIĆ PROGRAM DIETETYCZNY?

W celu zamówienia swojego zestawu diety Akuku! należy wybrać odpowiednią dla siebie dietę i wypełnić formularz. Jesteśmy w stanie już na następny dzień dostarczyć wybrany przez Ciebie zestaw cateringowy!

KIEDY MOGĘ OTRZYMAĆ PIERWSZY ZESTAW POSIŁKÓW?

Już na następny dzień! Do godziny 13: 00 na podstawie potwierdzenia przelewu przyjmujemy zamówienia na dzień następny (wyjątek stanowią zamówienia poniedziałkowe w piątki do 15:00).

ILE POSIŁKÓW DZIENNIE OTRZYMAM W RAMACH ZAMÓWIONEGO ZESTAWU?

Zestawy składają się z 5 zbilansowanych posiłków (śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorku oraz kolacji).

W naszej ofercie mamy również zestawy Lunch Box (2 główne posiłki i jedna przekąska tj. śniadanie, II śniadanie, obiad) oraz Lunch Box Plus (3 główne posiłki tj. śniadanie, obiad, kolacja). Zestawy możemy zrealizować w dowolnie wybranym wariancie – optimum, wegańskim, wegetariańskim, pescowegetariańskim.

CZY DOSTARCZYCIE MI ZESTAW, JEŻELI MIESZKAM POZA WARSZAWĄ?

Oczywiście! Można samodzielnie sprawdzić czy dostarczamy zestawy do danej miejscowości (w formularzu) lub prosimy o kontakt z biurem obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16 pod numerem 607 222 121.

W JAKICH GODZINACH REALIZOWANE SĄ DOSTAWY?

Dostawy na terenie Warszawy realizowane są w przedziale jednogodzinowym między godziną 4: 00 a 10: 00, np. 6 - 7.

Do miejscowości podwarszawskich dostawy są realizowane w godzinach 4-5, natomiast zachęcamy do przekazania Kurierowi szczegółowych wytycznych, abyśmy mogli sprawnie przeprowadzić dostawę bez angażowania o naszych Klientów o tak wczesnej porze.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ MIEJSCE I GODZINĘ DOSTAW?

Jak najbardziej, wystarczy poinformować nas o tym mailowo do godz. 13: 00 w dniu poprzedzającym dostawę (wyjątek stanowią zamówienia poniedziałkowe w piątki do 15:00).

CZY MOGĘ ZAWIESIĆ DOSTAWĘ DIETY?

Tak, aby zawiesić dostawę na dany dzień, należy poinformować nas o tym mailowo lub telefonicznie dnia poprzedzającego dostawę do godz. 13: 00 (wyjątek stanowią zamówienia poniedziałkowe w piątki do 15:00).

Dostawy automatycznie wydłużą się o ilość zawieszonych dni lub dostarczymy je w wyznaczonym przez Ciebie terminie, zatem nic nie tracisz!

CO PIĆ W TRAKCIE STOSOWANIA DIETY I W JAKIEJ ILOŚCI?

Należy pić minimum 2 litry zdrowych płynów dziennie. Ta dawka skutecznie nawodni Twój organizm i usprawni metabolizm. Do zdrowych płynów zaliczamy wodę mineralną i herbaty (ziołowe, zieloną, czerwoną). Stanowczo odradzamy picia słodkich i gazowanych napojów, a także alkoholu, który dostarcza pustych kalorii i może znacząco osłabić efekt stosowanej przez Ciebie diety.

CZY MOGĘ PODJADAĆ MIĘDZY POSIŁKAMI?

Jeżeli odczuwasz głód w trakcie stosowania diety Akuku!, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Nasza Dietetyczka z chęcią pomoże rozwiązać problem

Być może kaloryczność diety jest zbyt niska.