PRZYKŁADOWE MENU

Śniadanie

Naleśniki bezglutenowe ze szpinakiem i pieczarkami

II Śniadanie

Pasta z zielonego groszku na prozdrowotnym chlebku bez mąki w towarzystwie warzyw

Obiad

Grillowane krewetki z sałatką z mango podane na kaszy kuskus

Podwieczorek

Miętowy smoothie z kiwi

Kolacja

Sałatka z grillowanych boczniaków z orzeszkami piniowymi i miodowym sosem winegret

PESCOWEGETARIAŃSKA:

Dieta WEGE + RYBY zapewnia odpowiednią ilość składników, które w pełni pokrywają zapotrzebowanie na białko roślinne oraz zwierzęce. W naszych posiłkach białko jest dostarczane w postaci nabiału, jaj, roślin strączkowych, orzechów, nasion, kasz, ryb, owoców morza, produktów sojowych oraz pełnoziarnistych. Zostały one skomponowane tak, aby zapewnić odpowiedni poziom witaminy B12 i witamy D, a także żelaza oraz cynku.

Posiłki zawierają odpowiednią ilość wszystkich niezbędnych składników odżywczych, zalecaną porcję warzyw i owoców. Ograniczyliśmy w nich udział soli i cukru, a wzbogaciliśmy je o naturalny błonnik i wapń, witaminy naturalnego pochodzenia oraz mikro- i makroelementy.

W zależności od płci, wieku, wzrostu, aktualnej masy ciała, stopnia aktywności fizycznej i przede wszystkim obranego celu, zaproponujemy Ci odpowiednią kaloryczność diety. Odpowiednio skonfigurowany program pomoże Ci pozbyć się zbędnych kilogramów, wyrzeźbić ciało lub utrzymać obecną wagę, jedząc zdrowo i racjonalnie, polepszając Twoje samopoczucie i koncentrację.