PRZYKŁADOWE MENU

Śniadanie

Owsianka z nasionami chia i jagodami goji na mleku kokosowym

II Śniadanie

Kozi ser w tymianku i winogrona na prozdrowotnym chlebku bez mąki

Obiad

Grillowane filety z kurczaka z chutney z mango podane na kaszy jaglanej

Podwieczorek

Smoothie z owoców leśnych

Kolacja

Pieczony łosoś pod kołderką z orzechów pekan w towarzystwie warzyw

OPTYMALNA:

Dieta zrównoważona złożona jest z białek, tłuszczów i węglowodanów. Zawiera ona określone proporcje składników odżywczych, wykorzystywanych do produkcji energii, wzrostu i procesów naprawczych. Posiłki zawierają odpowiednią ilość wszystkich niezbędnych składników odżywczych, zalecaną porcję warzyw i owoców.

Dieta zrównoważona złożona jest z białek, tłuszczów i węglowodanów. Zawiera ona określone proporcje składników odżywczych, wykorzystywanych do produkcji energii, wzrostu i procesów naprawczych. Posiłki zawierają odpowiednią ilość wszystkich niezbędnych składników odżywczych, zalecaną porcję warzyw i owoców.
Ograniczyliśmy w nich udział soli i cukru, a wzbogaciliśmy je o naturalny błonnik i wapń, witaminy naturalnego pochodzenia oraz mikro- i makroelementy.

Dieta ta bazuje na zróżnicowanych produktach żywnościowych i jest opracowana w oparciu o piramidę zdrowego żywienia polskiego Instytutu Żywności i Żywienia.

W zależności od płci, wieku, wzrostu, aktualnej masy ciała, stopnia aktywności fizycznej i przede wszystkim obranego celu, zaproponujemy Ci odpowiednią kaloryczność diety. Odpowiednio skonfigurowany program pomoże Ci pozbyć się zbędnych kilogramów, wyrzeźbić ciało lub utrzymać obecną wagę, jedząc zdrowo i racjonalnie, polepszając Twoje samopoczucie i koncentrację.